poniedziałek, 5 stycznia 2015

My passion ~ my life

                                                                                01.05.2015 r. (poniedziałek)
Hejka. Jestem Klaudia i za prawie 3 tygodnie będę miała 13 latJestem na tej stronie nowa , przed  chwilą założyłam ten blog i jeszcze za bardzo nie wiem  gdzie co jest itp. Jestem już blogerką , od prawie 2 lat  prowadzę innego bloga , na pingerze . Mam nadzieję , że blogowanie na tej stronie  to  będzie czysta przyjemność. Zapraszam do czytania moich postów i oczywiście komentowania. :3


~ Klaudia :3

4 komentarze:

  1. Witamy, witamy. c: Werka nie korzysta z blogspota, wiec ja Ja zastapie. XD I sorki za brak polskich znakow, ale na tablecie jestem. Napisz coooos. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Klaudiszonie! :3
    Ja mam konto na Google+ i miałam kiedyś chyba tu dwa blogi, ale przestałam pisać. Nie ma to jak Pinger ^-^. W takim razie witam na Blogspocie i życzę powodzenia w pisaniu. Obyś miała tutaj dużo komentarzy, wyświetleń itd. C: Czekam na kolejny wpis!

    ~ Werixon ☆

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam na blogspocie!
    Ja miałam blog na pingerze, lecz mnie nie lubił (,,To konto nie istnieje")
    Komentarzy stos, wyświetleń tak samo, oraz miłego na tym blogu pisania ;) .
    ~Fresiak

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :D
    Miłego blogowania ^^

    OdpowiedzUsuń